dimecres, 28 de maig del 2008

Els comentaris barroers de la colla d'IdS arriben al Bloc d'AMS després de la seva valoració del POUM

No donen descans. Als comentaris del Bloc d'AMS, recentment reactivat, aparareix el següent comentari:

hola soc en tello i també estic completament d'acord amb el que està d'acord. Visca la LNC. M'agraden molt aquests blocs que hi ha al davant de l'ajuntament, donen molta clientela al meu negoci. Visca Catalunya i visca el meu gos!
Publicat per Tello 27 Mai 2008, 13:24
.
Mentre comentaris d'aquest tipus anti tot el que critiqui IdS i el seu POUM són habitualment esborrats dels blocs silencs, al bloc d'IdS els comentaris passen censura prèvia.
.
Resposta del Regidor Sr. Antoni Tello al bloc d'AMS:
Referent al comentari escrit per l'usuari "tello" vull aclarir que jo mai he comentat en aquest ni en cap bloc, si algú vol sapiguer la meva opinió en algun tema, només ha de dirigir-se a mi personalment o a qualsevol del grup AMS.Em sembla molt poc ètic que algú es faci passar per un altre persona, simplement per crear polèmica.Publicat per Antoni Tello 28 Mai 2008, 22:11
.
.