dissabte, 13 de setembre del 2008

Reclamen respostes per la llar d'infants i la Brigada

E-MAIL AL BLOC, Avui:

Bones,
He trobat el teu bloc mentre navegava pel planeta web.
M'ha impactat això de la llar d'infans (no tinc nens, per tant no estic massa al dia) io m'agradaria saber com ha acabat. Han fotut fora a tothom o s'ha quedat algú?? (He sentit a dir que s'ha quedat una directora que és afí al partit gobernant, i que l'han "privatitzat"...)
Dieu han fotut fora a la gent de la guarderia? però que no són funcionaris? que no hi ha convenis col·lectius? que no hi ha sindicats??? Osti tu! això és una república bananera!
Ah! i això que comenteu de la brigada? Jo que em pensava que era una secció de l'ajuntament que era bastant autònoma. Diueu que estan "putejant" a algú?? em pots posar al dia si us plau?
Gràcies pel teu temps LNC
Bon pont de la Diada!!
SILENCA APATICA


Comentari al BLOC, ahir:

LNC, fa molt que no parles del tema de la Llar d'infants.

Tan segura estas del que vas influir en les decisions que s'han pres?

Saps que hara que ja s'han carregat a dues ara van per la tercera? (i a més volen que aquesta els hi surti gratis)

Saps que a l'única "supervivent" li estan fent la vida imposible? (tal i com estan fent amb alguns integrants de la brigada)

PETONS!!!!