divendres, 21 de març del 2008

Les Comes i internet

Apreciats Srs.

M'adreço a vostès amb el següent tema de denúncia. He buscat per el seu blog i no l'he sàpigut trobar pel que espero que em dispensin en el cas que n'hagin fet recull en alguna ocasió.

Vull compartir amb vostès la meva desesperació i indignació. Visc a la Urbanitazció de Les Comes.
A data 23 de gener ens vam posar en contacte amb Telefónica per donar d'alta un servei d'ADSL + trucades amb alta de línea. Ens van dir que en el plaç d'una setmana ens donaven d'alta el servei. Un cop passada aquella setmana, ningú es va posar en contacte amb nosaltres, així que vaig trucar per veure què passava i el operador que em va atendre em va dir que hi ha un problema a la zona que consisteix en que la tarja telefónica de la central que dóna servei a la zona, està tan "carregada" que he d'esperar que un abonat es "desendolli", és a dir, que es doni de baixa, per tal que em puguin donar d'alta a mi o bè Telefònica ha de fer una obra d'ingenyieria per construir una nova central propera a la Urbanització de Les Comes i de Valcanera ¿¿??. Em diuen que la meva solicitut tè un plaç de resolució de 20 dies, aproximadament, pel que fins el 18 de febrer es poden posar en contacte amb mi per donar d'alta.
Desprès d'esperar pacientment, sense telèfon ni Internet en ple 2008, em torno a posar en contacte amb ells que em tornen a indicar que continua existint el mateix problema i que m'han ampliat el plaç de resolució al 29 de Febrer i que arribat aquest dia, un tècnic es posarà en contacte amb mi per agendar finalment el dia de l'alta.
Ha passat el 29 de Febrer. El divendres 7 de Març torno a contactar amb Telefònica i m'informen que el plaç de 10 dies es posarà en contacte un tècnic amb mi, però no em sap dir si per instal.lar el servei o per què fer. En mig de tot això, em dirigeixo al Ajuntament de Sils, donat que Les Comes pertany ja al Ajuntament, per veure si a través d'aquest Organisme es pot realitzar més pressió a la companyia per tal d'agilitzar el tràmit. Allà em diuen que és un problema generalitzat a la zona, que hi han moltes queixes per aquest motiu, però que ELLS no poden fer RES. Malgrat aquesta resposta, tenen en marxa un magnífic projecte per donar cobertura wi-fi al poble
http://www.webgipal.net/sils/ . No entenc res.
Tambè m'he informat a
www.usuariosteleco.es, Secretaría de Estado de Telecomunicaciones y para la Sociedad de la Información, i m'informen que el telèfon i l'accès a Internet és un dret universal i que la companyia Telefònica, exclusivament Telefònica, està OBLIGADA, a instalar el telèfon i Internet, encara que siguin mitjançant unes altres opcions que no siguin les del tradicional par de cobre, als seus abonats en un plaç de 60 dies des de la petició de l'alta. Si passat aquest plaç, no m'han donat d'alta el servei, aquest organisme procedirà a gestionar el tràmit.

De moment, el dijous 13 de març vaig enviar un email a
atencioncliente@telefonicaonline.com, de moment, sense resposta després de casi una setmana. Per que veiueu que així és com tracta Telefònica als seus clients.
El dilluns 17 de gener, he enviat un burofax al Departament de Reclamacions de Telefònica indicant tot això que us explico. De moment, sense resposta.

Per una altra banda, he obert un fil de el forum de
http://www.internautas.org http://foros.internautas.org/viewtopic.php?t=11763 on podeu veure les respostes que han facil.litat els usuaris i que existeixen unes altres possibilitats.
Algunes, es poden dur a terme amb la col.laboració del nostre estimat Ajuntament.


¿Ningú de per aqui s'ha adonat que l'ADSL que tè contractat, sigui amb Telefònica o qualsevol altre operador és un servei penòs que es desconecta cada dos per tres i que no s'aproxima a la vel.locitat contractada ni per casualitat? Tot això ho podem agraïr a la gestió de Telefònica

Jo continuarè movent la història pel que crec que és just.
Em seria de molt ajut veure publicat aquesta entrada en el vostre blog i que els veïns de les urbanitzaions poguessin dir la seva.
Molt agraïda per la vostra atenció.



P.D: Gràcies pel teu enviament.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

dimarts, 19 / febrer / 2008
Els nuclis de més de 50 habitants i els polígons industrials tindran cobertura de banda ampla, telefonia mòbil i TDT

El Govern de la Generalitat ha aprovat destinar 110 milions d'euros per tal de garantir l'extensió dels serveis de comunicacions electròniques –banda ampla, telefonia mòbil i TDT– a tots els nuclis de població de més de 50 habitants, tal com recull el compromís del Pla de Govern per a aquesta legislatura. Aquesta extensió també busca que abans d'acabar el 2010 tots els polígons industrials de Catalunya tinguin cobertura de telefonia mòbil i banda ampla.
Dels 110 milions d'euros que el Govern invertirà en l'extensió d'aquests serveis, 40 milions es destinaran a la construcció de noves infraestructures de telecomunicacions; 40 milions més al projecte de Banda Ampla Rural, 20 milions més a l'extensió de la cobertura de TDT; i 10 milions més al desplegament de les xarxes de telefonia mòbil rural.

Acords de govern 19.02.08

publicado en la pagina de los ids-psc

Anònim ha dit...

Sembla que si és a les urbanitzacions l'Ajuntament no està disposat a crear una xarxa wifi. LLàstima.