divendres, 11 d’abril del 2008

Per què a les dones de Sils no ens agrada l'estil Nogué ?

Comparació entre la salutació de l'alcalde de Sils i l'alcaldessa de Vidreres als webs municipals:

Extracte de la salutació de Sils:

Benvolguts conciutadans, Benvolguts navegants de la xarxa.
Em plau de saludar-vos des de la pàgina web de l’Ajuntament de Sils, en nom de tots els regidors, de les forces polítiques que hi són representades d’ençà de les darreres eleccions municipals i del personal d’aquesta casa, que és a servei dels ciutadans, residents i visitants.


Extracte de la salutació de Vidreres:

Estimats vidrerencs i vidrerenques,
Des d’aquesta pagina web, tots els regidors i regidores de l’Ajuntament us volem donar la benvinguda i convidar-vos a formar-ne part. Som un equip de govern amb moltes ganes de portar a terme els projectes que ja va començar l’anterior govern i fer-ne realitat d’altres de nous, tal com us hem proposat en els nostres programes electorals.


Més informació: Notícia al bloc el 4 de gener. , Iniciativa al Ple per part de la Cristina Simó, E-mail, enviat al batlle el 9 de gener des del bloc que ni tant sols ha contestat , La salutació amb llenguatge sexista del batlle, continua.
.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Algo no cuadra en CIU. Ho se deben algún que otro favor con los IDS- PSC. Ho lo de las Cuineras. Ho el no haber echo las Auditorias tienen algo que ver en que CIU les de tantos apoyos.

Por lo que se be, hay algo que están ocultando estos siete Concejales de CIU y de IDS-PSC. Tanto Poder tiene lo de las CUINERAS DE SILS, subvenciones, desde luego que no les faltan.

En realidad con que dinero se financia lo de las CUINERAS DE SILS.

Donde va ha parar todos los ingresos que se generan con los libros de las CUINERAS DE SILS.

Estos son los verdaderos motivos por el cual CIU. Esta apoyando tanto a los IDS-PSC, de Sils.

En temas tan importantes como los Presupuestos. Ho como en el de ayer donde el Alcalde solo les preguntaba a los de CIU si estarían de acuerdo en que lo del tractor se quedara sobre la mesa, pero lo del Centro Cívico no se podría quedar sobre la mesa, fue tanta la existencia entre CIU y IDS-PSC que tanto el Antonio Tello como el Albert Miralles, tuvieron que saltar y decirles tanto al Alcalde como, al Anoro que se votara o que el Alcalde, dejara, toda la Propuesta sobre la mesa para que fueran todos los grupos quien decidieran.

Señor Anoro de CIU se le esta viendo mucho el plumero.

Según parece hay un sobrante de 400.000€ del presupuesto del año pasado todo este sobrante se lo iban ha gastar entre el Centro Cívico, y en la compra de tractores, furgonetas y más maquinaria.

Pero de este dinero no iba nada destinado, para las subvenciones de los buses escolares, ni para los libros de textos, ni para las ayudas a personas incapacitadas, ni para el CRAE ni para de nada.

Estos son los que van de SOCIALISTAS por la vida y lo único que hacen es ir en contra
De todo lo que sean ayudas para los vecinos de SILS.

PERO LOS SUELDOS DEL EQUIPO DE GOBIERNO QUE NO LOS TOQUE NADIE.