dijous, 10 d’abril del 2008

Aclariment des del bloc


A la vista dels rumors que estan fent córrer sobre aquest bloc em veig obligada a fer el següent aclariment. Sóc una jove silenca que viu a la urbanització Vallcanera, i contràriament al que sembla que s’ha volgut fer creure, no sóc de cap partit, associació, junta, empresa o plataforma. Vull mantenir l’anonimat per recomanació encertada del meu pare. Algunes persones estan atribuint i fins i tot autoatribuint-se la propietat i autoria del bloc o influència sobre el mateix: no és cert. De les informacions que m’arriben selecciono les que constato certes al meu parer i, si en colen alguna és responsabilitat meva. No sóc perfecta, ni ho pretenc. Fins ara l’únic que han colat, aprofito, és la informació en que l’ajuntament donava la raó a Vallcanera en la impugnació de l’assemblea, que provenia de cercles propers als i les que més difonen rumors que tenien una forta preocupació per si s’organitzava una mani des de Vallcanera a Sils.

Tinc les meves simpaties i fonts d’informació a les que estic ben agraïda, i tota persona que vulgui pot enviar al meu e-mail allò que vulgui. Es publiquen totes les visions que arriben i prenc posició sobre les que m’agraden o no, segons el meu lliure parer.

Aquest bloc, doncs, té com únic compromís fomentar el debat i la informació. Fomentar una democràcia participativa pròpia del lliberalisme, que és el moviment ideològic que ha portat el dret a decidir i l’ha ampliat al llarg dels territoris i col·lectius humans. Sense pors.

Gràcies a tots i totes les que em llegiu i molts petons per a tots i totes.

P.S. M’ha semblat innecessari negar que sóc de cap sindicat, però per si de cas, de cap :-))))

P.S2: M'agrada molt que em diguin la silenca, perquè visc a Vallcanera. Un mateix municipi, Sils, la mateixa nació: Catalunya. ;-)

.

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Vinga va! no enrredaras a ningú amb el rotllo de la nena vintanyera ja! No tene pas tanta mala llet! ni ampoc temps per perdre amb blocs tant punyents com aquest! Saps de sobres que els teus interessos son ben difinits ICV, els teus modals i maneres son els mateixos....fer mal i no mira a qui...con tal de cridar l'atencio

Anònim ha dit...

Silenca pasa de la peluquera envidiosa, que quiere cargarse al Cot
para entrar ella. tienes el mejor bloc de Sils, verdades como puños y tocando los temas clave. Te seguiré leyendo. Besos!

Anònim ha dit...

Silenca tranquila, este tu bloc es el que más entradas, tiene de toda Girona la envidia, es muy grande hay quien tiene bloc y no lo visita nadie.

AL LORO PELUQUERA QUE VIENEN LOS MORROS.

Sigue como vas este bloc pone a cada uno en su sitio.

Y a estos los pondrán en la oposición.

"Peluquera no teva a dar tiempo para cargarte al COT, estareis ante en la oposición PETONS".

LNC ha dit...

Ara torno a ser d'ICV ?¿?? jejejeje i a ICV em diuen carinyosament, això sí, fatxeta. Estaria bé que els i les que dieu això, feu una reflexió sobre el bon tarannà d'en Miralles i les formes d'enfronatment de fer política d'en Nogué.

Als anomims seguidors, gràcies, gràcies, gràcies; però no se sap qui és qui escriu això. Petons!

I Moció de censura !!! volem l'Anoro Batlle i al Miralles de segon, i el Tello a obres a marejar l'enganxina tres anys. :-)))

Anònim ha dit...

Yo diria que sí es la peluquera y si no será la otra, a este blog se la tienen jurada desde que dejó en rídiculo a los de IDS con lo de ONU.

Felicitats pel Bloc silenca.

Anònim ha dit...

aquesta silenca que es fa dir de vALLCANERA, no ho es. Es de Sils i es regidora de ICV