diumenge, 25 de maig del 2008

L'incident de l'AMPA del CEIP de Sils amb els mossos, amb la Teresa Gonzalez d'IdS de protagonista, s'embolica


Fonts de Vallcanera afirmen que els mossos no van aturar ningú i va ser la Maria Teresa Gonzalez d'IdS i Construccions JMA qui es va dirigir als mossos.


Reproduim un extracte de les versions contradictòries:


Els mossos paren les mares a la carretera per la manifestació d'avui i anoten les dades d'una d'elles


Són les 18:14 h. i ens acaben de trucar advertint-nos que una companya de la Junta de l'AMPA ha hagut de donar la cara per les mares i per l'associació ja que els mossos d'esquadra estaven cercant als responsables de l'aldarull.
A la nostra companya Mª Tere Gonzàlez Alarcon, [...] , li han demanat les dades i n'han pres nota amablement.
Sembla ser que el problema era la "manca de velocitat" a la carretera. És a dir, en un via on s'ha d'anar a 80 km/hora no es pot transitar a menys de 40 km/hora.
No sabem si aquestes dades poden servir per a què el transport escolar sigui gratuït però si és per alguna altra cosa, demanarem consell a la FAPAC, és clar.
Ens preguntem que passa si transita davant nostre un tractor... Sabem que van a una velocitat lenta que no supera aquestes velocitats. Així és que:
Pares i mares de Sils i entorn, si teniu tractors i esteu disposats a "protegir" alguna altra convocatòria de manifestació dels vostres veïns i veïnes ja sabeu, encapçaleu-la!
Esperem que així ens evitarem aquests ensurts.
Gràcies pel suport!
La Junta de l'AMPA mobilitzada


Mare Comentaris
22 Mai 2008, 01:00
He de dir que va ser ella qui va provocar als mossos buscant una crispació innecessària i que per això la van parar. Em va semblar una actitud poc coherent per part de la Ma. Teresa.


Mari Tere Comentaris
22 Mai 2008, 20:16
Hola, sóc la Mari Tere González, la mare a la que aquesta altra mare acusa d'haver provocat als mossos. Això és totalment fals. A mi no em va aturar ningú, jo vaig baixar del meu cotxe i juntament amb altres mares em vaig acostar als mossos perquè ells preguntaven pel responsable de la cua formada pels cotxes de pares i mares que venien de recollir als seus fills de l'escola. Jo i les altres mares els vam explicar que era una movilització organitzada per les AMPA de caràcter comarcal i ells van estar molt amables, però seguien demanant el nom d'un responsable, en aquest cas el del president de l'AMPA. Els vàrem dir que ja havia marxat i van preguntar si hi havia algú que pertanyés a l'AMPA, llavors jo vaig dir que pentanyo a la junta i els hi vaig donar les meves dades. Això va ser el que va passar. En cap moment jo vaig buscar cap mena de crispació ni vaig provocar res, tal i com diu aquesta mare en el missatge anterior. Un salut a tothom.



.
Nou embolic i versions contracdictòries de la colla d'en Nogué?
.
.