dissabte, 9 de maig del 2009

Afirmen que en Nogué fa servir nens i nenes del CEIP per convocar una assemblea del Consell Escolar (Per desviar l'atenció del Nyap)





Maria (19:21:35) :

Avui el meu fill m’ha portat el paper de la convocatòria. Anem-hi tots ben preparats. El senyor Otero es pensa venir i explicar-nos el que ja sabem. Plantem-li cara i li hem de dir ben clar que ens ha enganyat i no es juga amb els sentiments de la gent. O què es pensa que amb la seva prepotència pot anar trepitjant així a la gent? Davant de tot som persones.
Font: Comentari al bloc Sils, com més serem...
.
Des del Bloc, recordem que el tal Sr. Otero és company de partit de Sr. Nogué, que encara no ha dimitit del càrrec ni ha tornat el carnet de militant del PSC-PSOE.
.
Contingut de l'estranya convocatòria en dues parts i diferents punts de l'ordre del dia amb el mateix número, que fonts del bloc afirmen que hi cap en dret:

CONVOCATÒRIA D’ASSEMBLEA

El Consell Escolar Municipal de Sils convoca a tots els pares i mares d’alumnes d’Infantil i Primària, a l’assemblea que tindrà lloc el proper dijous 14 de maig a les 8 h del vespre a La Laguna sobre la denegació de la nova escola.


Ordre del dia:

1ª part:

1.- Informació per part del Director dels Serveis Territorials d’Educació a Girona, Sr. Andreu Otero.
2.- Torn obert de paraules

2ª part:

1.- Valoració de la situació actual
2.- Propostes d’actuació

Martí Nogué i Selva
President del Consell Escolar Municipal

Sils, 7 de maig de 2009

NOTA: DONADA LA IMPORTÀNCIA DEL TEMA QUE ENS AFECTA A TOTS, TANT ALS PARES DE L’ESCOLA NOVA COM ALS PARES DEL CEIP JACINT VERDAGUER, PER LA SATURACIÓ QUE ES PATEIX, US PREGO LA VOSTRA ASSISTÈNCIA.
.

NOTA DEL BLOC: Fonts solvnets asseguren que l'alcalde negarà la paraula a qui pregunti sobre el Nyap

.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Una Historia interminable después de 28 años de gobierno de “CIU”, en cual nadie se atrevía a reivindicar, sus derechos por el miedo a que dirán y a las posibles represalias por parte de los que todos sabemos.

Nos encontramos con estos de IDS-PSC de Sils que están haciéndolo peor y que están actuando verdaderamente como verdaderos caciques.

Este pueblo siempre a sido gobernado por los mismos tengan el brazalete que tengan esto quiere decir que por los más ricos.

Seguramente que se reunían en casa de alguno de ellos para decidir lo que se tenía que hacer en el pueblo.

Caciquismo, es ha lo que ha estado acostumbrado este pueblo, adormilado porque a los ricos del pueblo nunca les han interesado que se despertara.

Pero los tiempos cambian y las nuevas generaciones venidas de Barcelona y de sus provincias estamos acostumbrados a luchar y defender nuestros derechos y lo de nuestros hijos e hijas.

Cuando nos hemos tenido que manifestar hemos hecho una manifestación cuando nos hemos tenido que encerrar en algún local Municipal, o en alguno de la Generalitat para reivindicar nuestros derechos lo hemos hecho, si sea tenido que cortar alguna calle se ha cortado si sea tenido que cortar el trafico de trenes, se ha cortado y si sea tenido que hacer cualquier cosa para defender nuestros derechos y el de nuestros hijos sea hecho.

No podemos seguir tolerando esta incapacitad por parte del Alcalde y de su equipo de Gobierno, en perjuicio de los vecinos de Sils, todo lo que hacen y tocan lo estropean
Daros cuenta que son cuatro personas que no están preparadas para estar al frente de nuestro Ayuntamiento.

Cualquiera los puede manipular a su antojó ya que ellos no tienen criterio propio no fiaros de ellos solo tenéis que mirar para atrás y ver lo que han hecho, en estos dos años que llevan de Gobernando.

Son cuatro ineptos aconsejado por el Secretario que es el verdadero Alcalde.

LA UNION HACE LA FUERZA Y SI NOS HUNIMOS GANAREMOS TODOS PORQUE LO QUE NO HAGAMOS NOSOTROS NO LO HARA.

EL MARTÍ NOGUÉ Y COMPAÑÍA.

NO OS DEJEIS ENGAÑAR COMO HAN ENGAÑADO A OTROS/AS.