diumenge, 31 de gener del 2010

Prou amb la "N-II"


Més informació al Bloc de Vallcanera
.

6 comentaris:

Anònim ha dit...

per desgracia cada dia hi há mès gent sense feina amb ganas de tocar els Ous als que encara fan alguna cosa de profit.
Que vagin a protestar a on tenen que anar

Anònim ha dit...

Joan Cot el que téndrias que haver fet és parar-te amb el cotxe i recolzar la manisfestación en comptes de passar mirar i seguir, això no ho fa cap Primer Tinent d'Alcalde, de cap altre Partit Pólitico, solament ho fas tu..

Anònim ha dit...

srta feliciti al seu amic el sr Miralles i tambe de paso felicito al sr Anoro per la seva assistencia a aquest acte.
la resta de forçes politiques estarien ocupades en la cavalcada de reis per els estanys.......melcior,gaspar i BALTASAR.
li agraeixo poder escriure lliurament per aqui sense que es borrin alguns comentaris........COM FAN EN UN ALTRE BLOG

LNC ha dit...

Estimat Sr. ZZZ.

Ha d'haver un malentès ni al Bloc de Vallcanera ni a Sils com més serem - d'altres no puc parlar- no l'esborran cap missatge. De ben segur voldran comptar amb la seva sempre benvinguda opinió. estic convençuda.

Anònim ha dit...

apreciada srta:
en el bloc de vallcanera em sembla que no hi escrit mai.......encara.
a l altre es van limitar a esborrar una pregunta que li vaig fer a voste, quan voste parlava del famos hort.
Jo li vaig preguntar"inocentment", si voste considerava hortera la persona que tenia un hort, i aixo a algu li va molestar,,,,,,,quina sensibilitat.

LNC ha dit...

Doncs seré molt clara: És molt cutre aprofitar-se dels amics de partit per tenir horts i barraques il.legals. Un mal exemple.

Si són horeteres o no, no li puc dir pq no les conec gaire.. però les referències que tinc van an la mateixa línia que vosté apunta.