divendres, 1 d’agost del 2008

Perdó.


Des del Bloc he demanar disculpes a les ja ex-educadores de la Llar d'infants de Sils, que han estat injustament acomiadades. Sempre han tingut el nostre suport, sempre hem expressat el nostre descontent amb els moviments sectaris de l'alcalde i els seu equip. Hem informat de la intenció d'un govern de fer creure que hi havia un problema quan el problema són ells. No em sabut ignorar la seva provocació.

Sempre hem avalat la vostra feina, i, en part, possiblement per aquest motiu avui els nens i les nenes de Sils perden unes grans professionals i els pares i mares, tenen incerteses sobre l'atenció que pugui donar aquest servei municipal.

Mentre a Vidreres inauguren una Llar, a Sils, tots i tots som una mica responsables d'haver permès aquí a Sils passem aquesta vergonya. Per part la que ens toca perdó, a les educadores, als nens i a les nenes i als pares i a les mares. No Hauríem d'haver donar importància a la discussió inventada. Perdó, perdó i perdó.

Que les educadores tinguin la sort que es mereixen que és molta. i gràcies per la vostra feina. Heu estat un exemple.
.

1 comentari:

Anònim ha dit...

A les meves "sempre" companyes:
Vaig arribar a la llar en uns moments durs per vosaltes, em podíeu haver girat l´esquena però em vau acollir com una més i mai em vaig sentir fora de lloc.Juntes hem viscut moments d´alegria i de tristor però el sentiment que sempre ha prevalescut en nosaltres ha sigut el desig de fer viure als nens moments màgics i especials. Encara que no estiguem juntes sempre serem un equip i podrem contar les unes amb les altres en els moments durs.He après molt de cadascuna de vosaltres i ha estat un orgull treballar al vostre costat.Un petonàs i una abraçada molt forta!
Gràcies ha tothom que ens ha entès i ens ha recolçat,,al nostre cor sempre hi haurà un trosset de vosaltres.