divendres, 27 de març del 2009

Un alcalde no pot mentir reiterada i públicament i després negar les seves paraules i actuar en frau de llei intentant legalitzar un Nyap


L'alcalde Nogué i el grup muncipal d'IDS han vingut mantenint la legalitat d'unes llicències sobre el Nyap, que un cop enforntades als Jutjats anul.la, per torna-les a aprovar mantenint les irregularitats en les condicions d'ús de la planta primera que ha de ser per habitatges d'acord a la norma urbanística d'aplicació al solar de les irregularitats.
La jugada no cola: L'alcalde i tots el membres de la Junta de Govern han de dimitir per decència democràtica. També el regidor de CiU Josep Ribas per haver-se deixat utlitzar per l'ex-alcalde Rovira en un vergonyós intent de defensar una aberració urbanística clarament il.legal.
.
Més i comentaris a Sils, com més serem
.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Cual es el verdadero motivo por el que se presentan a las Elecciones Municipales personas como estas de IDS-PM-PSC- de SILS.

Resulta que en esta candidatura los cabezas de lista no tienen ni idea de Política por lo menos los dos primeros, los otros dos son nuevos y poco a poco pueden aprender pero tienen malos maestros.

A aunque tienen a uno muy listo que únicamente se preocupa del bien estar de las parroquias aparte de escribir en el Cuaderno de Sils dos o tres paginas cada vez que sale Cuaderno a aprovechando que a hora mandan los suyos como es profesor de Universidad, los de CIU no le dejaban publicar nada a este personaje que también fue cabeza de lista y se quedo en la silla de la Oposición,

Igual que la Neus esta que primero estaba en una empresa temporal y después la colocaron de auxiliar de administrativa en el ambulatorio de Sils pero como se le veía el plumero la mandaron al ambulatorio de Vidrieras, hay se ve menos.

De los otros que queréis que os diga peluqueras empresarios de la contrición bomberos camareras etcétera……

Y encima van y se hacen todos ellos simpatizantes de PSC de Girona solamente para que les pagaran la propaganda electoral y llevarse el voto Socialista del pueblo estos que la mayoría de ellos menos tres eran antes de CIU.

La mayor mentira de este grupo hacia los ciudadanos de Sils a sido su programa electoral el cual lo hicieron solamente para llevarse el voto no para ponerlo en practica.

Este Alcalde como el primer teniente Alcalde les han mentido mucho a muchos ciudadanos de Sils mentiras tras mentiras solo tenéis que ir a los plenos para ver con vuestros propios ojos lo ineptos que son verdaderamente.

Este Alcalde aguantara hasta que le aprueben el POUM donde a sus terrenos pasaran tener mayor edificabilidad.

Espero que si se tiene que indemnizar al promotor del NYAP sean los TECNICOS y el EQUIPO de GOBIERNO de IDS-PM- PSC de Sils quienes paguen dicha indemnización.

Anònim ha dit...

Tothom comet errors, és cert, però si l'anterior gobern hagués fet les coses com s'havien de fer, l'alcalde actual no haría tingut tants problemes.

El tema del "Nyap", crec que ningú es pot queixar, ja que els que van comprar les parceles per edificar les seves vivendes ja sabien que alla hi hauría un supermercat. Tard o d'hora, però ja ho sabien.

Anònim ha dit...

Les errades amb els encerts s'arreglen. L'alaclde ha fet elmateix que en Quimet, i això que va prometre un canvi que no es veu enlloc.

El Nyap és d'en Nogué i hauria de plegar