diumenge, 7 de setembre del 2008

Gironès a El Punt "Als que som idiotes ens va la marxa."

-Comparteix el que va passar en el ple?
-«No ho comparteixo, però si he de ser sincer, ho puc arribar a entendre. I amb això no disculpo els que increpaven. Jo no volia que passés.»

-Intentarà fer un apropament a CiU?
-«Entenc que no som nosaltres els qui ens hem d'apropar. L'alcalde diu que vol pacificar el poble. A veure! Nosaltres, com a oposició, tenim l'obligació de demanar explicacions d'aquelles coses que no funcionen. I continuarem treballant perquè el poble no quedi encallat. Però sobre l'aspecte de pacificar... Qui mana? Però, sincerament, estic convençut que no faran cap pas d'aproximació. Jo vull tornar a tenir un poble tranquil i emprenedor. Però sóc oposició i faré d'oposició.»
-Què n'opina de Colomé com a alcalde?
- «No vull opinar. Ell ho deu saber. Sí que hi ha una cosa que se'm fa difícil d'empassar. Que una persona que no té cap moralitat, que ens pren el pèl a tots, sigui a l'Ajuntament [referint-se al trànsfuga]. Això sí que se'm fa molt gros!»

-Li marxen les ganes de tornar a presentar-se o encara està més motivat?
-«És una bona pregunta. Depèn de com m'aixeco i què em diuen els de casa. Però als que som idiotes ens va la marxa.»

Font: El Punt

Des del Bloc ens queden aquests dubtes:

Sr. Gironès si vostè té raó: Per què va posar aquest senyor a la seva llista,? no va ser pels vots a Can Fornaca? Per què es va quedar al Ple mitja hora quan era evident que cap persona no volia arribar a les mans i només fer un espectacle mediàtic per quedar bé davant seu?. Sr. Gironès si vosté té raó, perquè no fa una oposició constructiva, sense aldarulls i deixa que el poble torni a parlar en les properes eleccions? A Sils, per exemple, patim un govern en minoria del seu partit i ens hem de fotre sense fer cap espectacle. La pau d'un poble no val una renúncia per una emprenyada personal? No serà que no està disposat vostè a que el Sr. Colomé pacifiqui el poble per si així guanya les properes eleccions ?

Veïns i veïnes de Riudarenes, ens escriuen i ens demanen que reflexioni, i treballi per la pau. M'afegeixo.


5 comentaris:

Anònim ha dit...

Sóc un ciutadà de Riudarenes botant de l'AIR. Des de fa temps em sento estafat, no em sento de cap manera representat per aquest partit polític. I CiU, què? Doncs ja veieu com van les coses...

Què passa? En les eleccions passades, AIR va passar de 8 regidors a 5, i CiU, d'1 a 4. Si filem prim, veurem que, més que premiar CiU, va ser un càstig, i molt provable, cap al senyor Gironès. Almenys això és el que jo he copsat al meu entorn.

Segon episodi: apareix un trànsfuga, un aprofitat que hauria d'haver deixat l'acte. No ho va fer i CiU va aprofitar per enderrocar el govern i per fer passar així AIR a l'oposició.

Analitzem la jugada: si AIR va perdre tant de poder d'un sol cop, no caldria fer-se una autocrítica i preguntar-se per què? Si ha fet piscines, poliesportiu, zona esportiva, polígon industrial, desencallen projectes enrevessats, etc., etc. i més etc.

Jo em preguntaria: si les tres legislatures anteriors han anat tan bé, per què aquesta no? Quins canvis hi ha hagut? No deu pas ser la forma tan ferotge d'atacar l'oposició sense deixar-los marge per exercir el seu dret democràtic? Cal posar mala llet en els enfrontaments per unes foteses com poden ser una llista de telèfons o fer-se una foto, que l'únic que significa és que ells també representen una bona part de Riudarenes?

Senyor Gironès, no sé si en el seu grup tothom està d'acord amb vostè, però seria bo que algú que li volgués bé el fes reaccionar i que en els tres anys que resten de mandat els uns i els altres féssiu mèrits per guanyar-vos el nostre vot.

També vull adreçar-me a l'Ateneu de Riudarenes. Com a seu social que és, crec que hauria de mantenir-se'n al marge i ser neutral. I si cal posar una pancarta a favor de qui sigui, crec que s'hauria de decidir en una assemblea.

Res més. He escrit aquestes ratlles per alliberar molta tensió acumulada per les manipulacions dels uns i els altres, i mogut per un afany de millorar el benestar del poble.

Tot el que dic aquí és responsabilitat meva. No represento ningú, i si la meva opinió ha ofès algú, demano disculpes i resto a disposició de qui sigui per a qualsevol aclariment o matís. Per un Riudarenes participatiu, democràtic i sobretot respectuós. Cordialment.

http://www.vilaweb.cat/www/elpunt/noticia?p_idcmp=2988748

Anònim ha dit...

Comparteixo l'opiniò de l'anonim, la gent d'AIR s'esta cansant i veuen amb mals ulls la política de crispació que fa el senyor gironès, cada cop hi ha més gent que s'esta desenganyant del partit Air, el que se de bona font es que gent de la seva total confiança en el partit ja l'esta questionant i no estan d'acord amb ell, el que pasa es que portar la contraria a aquest senyor es com portar la lletra escarlata brodada al pit.

Senyors sense por, amb un parell d'h.... no hi dongueu suport i sortiu del partit.

Anònim ha dit...

Jo també penso el mateix, segur que hi ha gent del seu voltant que no ho comparteixen pero aquest senyor es com el patriarca d'una secta, et faria la vida impossible. Podeu estar segurs que si surten de l'Air, la gent de ciu i el poble en general no els tractarien com ells ho fan amb els de ciu i el senyor martinez.

Anònim ha dit...

Avui he vist a un dels 4 de l'Air que estan a la taula de plens, parlar molta estona amb una persona de ciu, un o una que s'ho esta repensant?????

Uy uy uy gironés l'ultim vals el ballaras sol em sembla.

Anònim ha dit...

Jo vaig estar al Ple i nio es pot ser tan quinqui, tan de l'estil el padrí... ara foteu merders.. ara faig el bo... i calleu. pq soc l'amo, el rei del pollo frito... ara marxo.. ara em quedo abaix passant llista de que els que em deuen favors fan el que els he dic i obligo a la resta a quedar-se.. a més com que els de dalt són massa prudents no baixaran...

El Tio Girones, l'hauran de dir.