dimarts, 15 d’abril del 2008

Ens escriuen des de Riudarenes, recordant la postura del tripartit amb els transvasaments i ens conviden al seu fòrum.

Hola,

Sempre entro a la teva pàgina a mirar que pengues i m'ho passo bé. Perqué encara que treballi per Riudarenes de la manera que pugui i encara no hagi pogut anar a viure al poble del meu somni etern la Esparra per motius alïens a la meva voluntat, m'agrada saber les coses de Sils que és on he viscut tots els anys de la meva vida.

Té et deixo aquesta la meva última reflexió i entra al fòrum de riudarenes k ja sabem on en Buena Fuenta va plagiar la idea d'en Chiki pk és més antic: "Fufea Giru"... jajaja. He que t'escrit amb el meu real, pk crec que ho fás molt bé.

Els arguments contra el transvasament del Roine del PSC i d’ICV són els mateixos que utilitza Aznar.

Ø El cost
Ø Cal un acord amb França
Ø Els francesos tindrien la clau de l’aigua.

Aixó em fa plantejar que tenim un govern de ciència i ficció, doncs, la MAT que trinxa la meva terra, clavarà les seves torres de 70 metres havent emprat els mateixos 3 pilars utilitzats en sentit positiu:

Ø El cost
Ø Cal un acord amb França
Ø Els francesos tindrán la clau de l’energia (per les seves nuclears)

El PSC i el PP hi estant a favor. El tripartit català, investint el PSOE com a president i donant els diners per fer l’arròs MAT cuinat des de Madrid amb el cuiner del Ministeri d'Industria d'arrels mediterrànies.

Més informació: Fòrum de Riudarenes., Fòrum de Sils
.
Gràcies per l'enviament i molts petons!