dilluns, 5 de maig del 2008

La belén ja navega però no té telèfon fixe encara

Amablament la veïna silenca de Les Comes a atès un e-mail on li demanava informació, la resposta és aquesta:
Hola, LNC!

Pues sí que navego però m’he hagut de buscar una alternativa. No és el millor posible perque és car i no és comparable amb les ofertes que exitseixen actualment en el mercat. He contractat un d’aquest módems Vodafone. La meva ocpió de banda ampla per ràdio no ha funcionat tampoc, així que qui digui que a Les Comes existeix tecnología Wimax, menteix descaradament.
Ara el que més hem preocupa és que no tinc telèfon fixe.
He enviat una reclamació a través de la Secretaría de Estado de Telecomunicaciones i m’han respost que la meva sol.licitud ha estat acceptada per el seu tràmit i que tenen un plaç de 6 mesos per tal de resoldre-la. En fi…paciència…
El cas és que quan un s’enfronta amb situacions d’aquestes acaba cansant-se de reclamar i d’enfadar-se.

Gràcies per preguntar.

He anat mirant el teu blog i he d’agrair-te la difusió que n’has fet del meu cas.

Bueno, cuida’t!

Per cert, que com vaig veure l’adreça de l’alcalde de Sils i de l’Ajuntament al teu butlletí, els hi vaig enviar un mail el 9 d’abril i encara estic esperant que em respongui algú. Creus que ho faran? ;P


Petons!
Belén